Utstillere & Leverandører
Her finner du svar på vanlige spørsmål for utstillere ved Norsk Symposium i Kromatografi.
Før du tar kontakt med oss ber vi deg lese gjennom ofte stilte spørsmål.
Hva inkluderer utstillerpakken?
For oversikt over de forskjellige utstillerpakkene vi har, har vi laget en egen oversikt her.
Må jeg melde på meg selv som deltager når bedriften er registrert som utstiller?
Ja, alle representantene fra utstiller/leverandøren må melde seg på separat i tillegg til utstillingspåmeldingen slik at de blir registrert riktig i forhold til kost og losji. Velg kategori leverandør/utstiller når du melder deg på.
Hva slags utstillingsmateriell er tilgjengelig på utstillingsplassen?
Alle utstillingsplasser har enkle bord med 80 cm dybde, og valgt bredde. OBS! Dersom du har tungt utstyr på 70 kg eller mer, ta kontakt med konferanseavdelingen ved hotellet (pkt. 8) for å drøfte andre muligheter.
Det er tilgjengelig hvite duker dersom leverandøren ikke har egen duk med logo.
På hver utstillingsplass finnes det tilkobling til vanlig 230V, 10A strømkurs for tilkobling av f.eks. PC, lys til utstilling, demoutstyr, osv.
Hvor tidlig kan jeg sende mitt utstillingsmateriell?
Utstillingsmateriell kan sendes to uker før symposiet starter
Hvilken adresse skal jeg sende mitt utstillingsmateriell til?
Scandic Park Sandefjord, Strandpromenaden 9, 3208 Sandefjord
Hvordan skal forsendelsen min merkes?
Norsk Symposium i Kromatografi 2026
Kontaktperson hos avsender/leverandør (navn og telefonnummer)
Hvor tidlig kan jeg begynne å sette opp min utstilling?
Utstillingsarealene er tilgjengelig for å sette opp utstillingen fra kl 16 lørdag, dvs dagen før symposiet starter.
Kan jeg låne annet utstillingsmateriell som, PC-skjerm, duk, skjermvegg for montasje av poster eller annet fra hotellet?
Ja, dette er mulig, ta kontakt med konferanseavdelingen på hotellet for informasjon om hva som kan tilpasses dine behov.
Har du ytterligere spørsmål utover svarene du finner i vår «Ofte stilte spørsmål»?
Ta kontakt med oss via kontaktskjema